torsdag 19. mars 2009

You make me smile

En ny blå LO. :)









19 kommentarer:

Meretekj sa...

Wow!!!
Denne loen var bare helt fantastisk flott!

Else Irene sa...

Åååååå, du og du så lekre LO'er du lager!!!!!!!!! Såååå nydelige alle sammen!!

Gleder meg til helga, for da får jeg se magien din på nært hold :)))

Ses i morgen! Gleder meg!!

Klem, elsi

Pia sa...

Kanon flot layout med sååå mange lækre detaljer, flot i de blå farver

Zarah sa...

Åh herre jösses... Detta var nåt av det mest fantastiska jag sett... SÅÅÅÅ otroligt VACKERT!

~Isabell~ sa...

denne var rett og slett lekker, så masse nydelige detaljer.

Marian sa...

very pretty.......again!!

:D

greets from Marian

Anita Thorsen sa...

Er det mulig!!!
Noe sååå lekkert!!!

Ses i morgen. Gleder meg :)

Ruth Philps sa...

Oh my!!! This is one of my all time favourites!! i love the colour of the flowers a perfect match to your new blog colours!! But the swans are just the cutest addition and look so calm and peaceful just like your beautiful DD.

Linda S. L sa...

wow wow wow! for en sykt flott lo! herlige oppbygd og detaljert! nyyyyydelig!

Vibeke sa...

Vakker!!! Herlige detaljer og fargevalg:)) God helg!!

Mokka sa...

Helt utrolig skjønn LO!! Mange nydelige detaljer, men falt ekstra for de svanene, nydelig!!

Aina sa...

Noe så vakkert! Disse lo'ene dine er bare helt fantastiske.
Måten du har fått pynten lag på lag, og sammensetningen er så utrolig flott :O)

Cathrines-creative sa...

Helt utrolig lekkert, du er bare kjempe flink...
Lure bare på en ting, hvordan blir disse LOène inni et album/plastlommene??? Jeg scrapper litt, og helt enkelt, men ble veldig inspirert av å kikke på alt d flotte du har laget.
Har lagt deg i mine favoritter, kommer helt sikkert tilbake hit å henter inspirasjon.

Ha en fin helg

Cathrine

Riet sa...

ohhhh wowww Anne,what a beautiful creation,l love the flowers.

hugs Riet.x

Nina I. sa...

WOW WOW WOW WOW!!!! Du er helt RÅÅÅÅÅ!!!!! Digger stilen din!! Alt du lager blir perfekt;o)
Ønsker deg ei flott helg!
Klem

Andrea sa...

Oh wow, so beautiful!
xAndrea

isabell sa...

Wow bare så lekkert:)
Blir bare helt målløs... mens jeg sitter å nyter alle detaljene her!
Mamma skal lære meg å hekle nå, ble bare helt betatt av de heklekantene:D
Har prøvd meg på et slik konvolutt kort etter beskrivelsen din- den var super!! Tusen takk :D
( ligger bilder i bloggen min:))
Ha en vidre fin helg!!
Klem Isabell

Paulien van den Bosch sa...

sighhhhhhhhhhhhhhhhhh
so GORGEOUS!!!!!!!
really beautiful!!!!!

Unknown sa...

Dear Anne,

I love the things you make! It's simply gorgeous, so beautiful. Your work inspires me.
I have a little award for you placed on my web-log. You'd problably already received this one, i just wanted you to show my apreciation!
Blessings from Holland.
http://flegmel.web-log.nl